Trinity hajápolás: trend VIVID
Használati utasitások és útmutatók
3 perc
19. 07. 2022

Trinity hajápolás: trend VIVID

Az az érzés, amikor a barátaival  találkozik egy kávéra, és együtt élvezik a pillanatot. Ez a VIVID, a TRINITY hajápoló új, trendi kollekciójának stílusa.

A TRINITY hajápolás európai művészeti csapata ezeket az érzéseket mind megragadta az új, divatos VIVID kollekció megalkotásakor. Kifejező színek, kivételes frizurák - egyszerűen bármi, amitől izgatottnak érzi magát. Nincs szenvedélyesebb módja az élet megünneplésének, mint a barátokkal való szórakozás. Kaland és szabadság - ez a VIVID!

75 ml
TRINITY
75 ml
Tápláló színes hajmaszk
Önnél A címről 5.8.
Készleten
4 540 Ft
6 050 Ft ért 100 ml
75 ml
TRINITY
75 ml
Tápláló színes hajmaszk
Önnél A címről 5.8.
Készleten
4 540 Ft
6 050 Ft ért 100 ml
75 ml
TRINITY
75 ml
Tápláló színes hajmaszk
Önnél A címről 5.8.
Készleten
4 540 Ft
6 050 Ft ért 100 ml

Urban styling VIVID, azaz a vibráló haj bármilyen színű lehet.

Nem túl sima, csak formázott friuzra, amelyért így még rossz időben sem kell aggódnia. A VIVID trendkollekció minden nő számára kínál frizurákat és színeket. Intenzív és sokszínű frizurák kombinációja a kifejezőbb típusoknak, lágyabb és játékosabb színárnyalatok hosszú hajhoz és különc színek rövid hajhoz.

Tökéletes városi stílus a kifejező kalandvágyó nők számára

A lila és a zöld kombinációja egy lob stílusú frizurában, hosszabb frufruval, szexi és vonzó megjelenést kölcsönöz. Ez a frizurastílus természetesen alkalmazkodhat merész vagy konzervatív természethez, valamint az arcszínhez is, ha kontrasztos színeket használ.

A tökéletes városi stílus természetesen gyönyörű, csillogó nők számára.

Hosszabb barna és szőke hajat láthatunk minden sarkon. A legtöbb nőnek ezzel a frizurával és hajhosszal nincs bátorsága a változtatáshoz. Ezért döntött úgy a TRINITY haircare művészeti csapata, hogy olyan színhatásokat alkalmaz, amelyek kiemelik a hajat, de meghagyják a hosszú haj természetes megjelenését és szépségét.

A tökéletes városi stílus merész és kifejező nők számára, akik szeretnének a figyelem középpontjában lenni.

A rövid haj, amit a VIVID számára keresünk, egyszerre merész, nőies és vad. Mindenki, akinek rövid a haja, nőiesnek és szexinek akar tűnni. Mindkét rövid frizura tökéletes példa erre. Legyen szó barack/barack vagy szőke/lila színkombinációról, ezek tükrözik az intenzív városi életet!

A VIVID megjelenés egy modern városi stílus. Bárhol is van, a világ egy nagy színpad, és minden város vagy utca az  tiéd lehet!

Kényelmes ruhák merész színekben, amelyekben sétálhat, ülhet vagy feküdhet, és még aznap kimozdulhat, ez a VIVID stílus. Ha reggel úgy ébred, hogy a nap már a függönyökön keresztül besüt és felmelegíti a reggeli levegőt, kedvet kap ahhoz, hogy felkeljen, és új helyeket fedezzen fel a barátaival. Szabadságát a még jobb érzés érdekében  egy expresszívebb és kalandosabb öltözködési stílussal is kifejezheti,. Tehát élénk és kifejező színeket visel, de egy kis pasztellhatással. A ruhák legyenek kényelmesek, ne szorítsanak és ha lehet, rétegezhetőek anélkül, hogy elveszítenék a játékos és szerkesztett megjelenést.

A Fashion for VIVID egész nap alkalmazható, akár az utcán sétál, akár a teraszon ül, akár a parkban pihen, akár a barátaival vacsorázik vagy iszogat egy este.

Erről szól a városi élet a barátokkal.

Személyesen. Jó szórakozás. Barátokkal együtt. Fedezzen fel új dolgokat. Legyen VIVID.

75 ml
TRINITY
75 ml
hajfestő maszk
Önnél A címről 5.8.
Készleten
75 ml
TRINITY
75 ml
hajfestő maszk
Önnél A címről 5.8.
Utolsó 4 tételek
75 ml
TRINITY
75 ml
hajfestő maszk
Önnél A címről 5.8.
Készleten

Érdekelheti Önt
Festék ösz hajra
Festék ösz hajra
Az ősz haj festése egyre népszerűbb (nem csak) az idősebb emberek körében, akik szeretnék fiatalítani megjelenésüket és megváltoztatni ősz hajszínüket. 
3 perc
16. 05. 2023
Wella Professionals: mit kell tudni erről a világszínvonalú márkáról
Wella Professionals: mit kell tudni erről a világszínvonalú márkáról
Egy darab történelem A Wella márka a 19. században Németországban született, amikor egy Franz Ströher nevű fodrász szenvedélye és víziója manifesztálódott. Az első Wella termékcsalád 1945-ben látott napvilágot Kolestral néven, amely hajápoló és hajszínező termékeket tartalmazott. 1950-ben a Wella bemutatta első krémes hajfestékét, a Koleston-t. 1972-ben a Wella utat tört magának a…
2 perc
THE SECRET GARDEN - a TRINITY új trendkollekciója 2023 tavaszára/nyarára
THE SECRET GARDEN - a TRINITY új trendkollekciója 2023 tavaszára/nyarára
Mindenkinek szüksége van egy titkos rejtekhelyre, ahová elmenekülhet. Egy ilyen rejtekhely lehet egy fizikai vagy egy képzeletbeli hely a gondolataiban. Egy olyan hely, amely pozitív érzéseket és energiát ad ahhoz, hogy a lehető legteljesebben élhesseaz életét.
2 perc
27. 03. 2023